Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Ciągniki rolnicze - inne

  • Cena PLN
  • Województwo pomorskie
  • Miejscowość Gdańsk

Opis:

JCB 2140 4WS 2005r, 4 koła skrętne napęd 4x4 TUZ, opony 480/70R30 50%, skrzynia Smoothshift, 4 wyjścia hydrauliczne, Maszyna posiada bardzo silny 24-zaworowy silnik Cumminis QSB który zapewnia jej maksymalną wydajność. Silnik Wszystkie modele mają sześć cylindrów wysokoprężnych silników. Początkowo dostarczany przez silników Perkins , obecne dostawcy są Cummins i AGCO Sisu Power. Skrzynia biegów Trzy różne przekładnie zostały zamontowane na Fastrac w produkcji. Pierwszy typ ewoluowała na przestrzeni kilku lat. W sprawie wprowadzenia Fastrac ten styl skrzyni biegów miał 18 biegi do przodu (6x3) i 6 do tyłu (6x1). To były zorganizowane w 6 manualnych biegów w każdej z 3 zakresów (niski, średni i wysoki). Zakres wybrany również pudełko odwróconej daje 6 biegów wstecznych przy prędkościach zbliżonych do średnich w napastników. Wszelkie zmiany biegów przeprowadzono z użyciem suchego sprzęgła. Ta skrzynia biegów, a następnie miał punkt 2 prędkości Powershift dodaną po suchym sprzęgłem i przed 6-biegową skrzynią biegów. Spowodowało to 36 biegów do przodu (2x6x3) i 12 do tyłu (2x6x1). Po tym rozdziale 2 prędkości Powershift została zmieniona na 3 wersji prędkości. Daje 54 biegi do przodu (3x6x3) oraz 18 biegów wstecznych (3x6x1) Najnowsza wersja tej skrzyni mokre sprzęgło suche sprzęgło wymienić jeszcze z 54 do przodu i 18 biegami wstecznymi. Drugi typ montowany tylko do 8250, 8280 i 8310 modeli Fastrac posiada CVT (IVT) podziału mocy hydrostatycznej skrzyni biegów , który jest jednym z najbardziej zaawansowanych skrzynie biegów do ciągników dostępnych. Trzeci typ opracowany niedawno i zamontowane 7000series i 3000 maszyn Xtra ma mokre sprzęgło, a główny punkt sześć prędkości Powershift i pole Zakres cztery prędkości. Wstecznego znajduje się w przedniej sekcji Powershift odwrotne biegów są rozproszone w całym zakresie prędkości. Taki układ daje 24 biegi do przodu (2x3x4) i 12 biegami wstecznymi (1x3x4). Należy zauważyć, że trzy najlepsze biegi wsteczne nie są dostępne do użytku. Napęd na cztery koła Wszystkie modele są do wyboru napęd na cztery koła . Tylna oś napędzana jest jako standard i napędem na przednią oś wybranej przez kierowcę, poprzez hydraulicznie sterowanym sprzęgłem. To sprzęgło jest powstały na dać napęd na cztery koła i hydraulicznie odłączony dać dwa koła . Osie Większość Fastrac osie mają Centralny dyferencjał i przekładni obiegowej jednostek redukcji wbudowany w końcach piasty, gdzie śruby koła. 7000 Tylna oś ma centralny dyferencjał i ma w pokładzie przekładni obiegowej jednostek redukcji. Różnice blokujące oś Średnia różnica blokujący znajduje się w tylnej osi wszystkich urządzeń. 100, 1000 i 2000 Series posiada maszyny Detroit No-spin w stylu blokadę mechanizmu różnicowego przedniej osi. 3000, 7000 i 8000 z serii mają maszyny kierowca sztuk sprzęgło sterowane zamek różnicę. WOM [ edytuj ] Dwie prędkości odbioru mocy (WOM) jest standardem w tylnej i opcji fabrycznych z przodu. W zależności od modelu albo prędkości 1000/540 i 1000/750 są dostępne. Zawieszenie Wielu zawieszenie Link ( zawieszenie ) jest wyposażony między podwoziem i zarówno w przedniej i tylnej osi wiązki . Przednie zawieszenie wykorzystuje cztery linki, a pręt Panhard i drążek stabilizujący . Tylne zawieszenie korzysta z dwóch dolnych linku i V-link na górze plus drążek stabilizujący . Hydropneumatyczny zawiesina jest stosowana w tylnej wszystkich modelach, jak również z przodu serii Fastrac 7000. Jest to bardzo podobne do używany w niektórych Citroen samochodów. Przednia oś kierownicy 1000 i 2000 z serii maszyny Maszyny te Fastrac mają hydrostatyczne sterowanie podobne do większości ciągników rolniczych z tylko linkiem hydraulicznego między kierownicami i przednimi kołami. To ogranicza maksymalną prędkość tych modeli do 50 km / h (31 mph), z wyjątkiem teraz w Niemczech gdzie 60 km / h (37 mph) jest dozwolone. 100, 3000, 7000 i 8000 z serii maszyny Maszyny te mają mechaniczną Wspomaganie kierownicy podobną do dużej ciężarówki . Ten system daje mechanicznego pomiędzy kierownicą a kołami przednimi. Generalnie te maszyny miały maksymalną prędkość 65 km / h (40 mph), z wyjątkiem około 100 i 3000 Maszyny serii o maksymalnej prędkości 75 km / h (47 mph). Automatyczne GPS sterowany układ kierowniczy za pomocą ( Differential Global Positioning System ) jest dostępna dla maszyn z serii 3000, 7000 i 8000. Tylna oś kierownicy Tylne koła kierownicy ( mocne cztery koła ) jest dostępna jako opcja w maszynach serii 2000. Elektroniczny system ma 5 trybów pracy, a jedynie umożliwia mocne cztery koła poniżej 20 km / h (12 mph). Dodatkowe wyposażenie: kabina, klimatyzacja, radio, 4x4, zaczep HITCH, EHR (Elektrohydrauliczne Sterowanie Podnośnikiem), siedzenie pneumatyczne, bezstopniowa skrzynia biegów kabina ogrzewana i klimatyzowana, radio pneumatyczne regulowane siedzenie kierowcy wspomaganie układu kierowniczego układ hamulcowy do przyczep napędu na 4 koła wyjścia hydrauliczne półbiegi pod obciążeniem bez sprzęgła hamulce tarczowe, zaczep HITCH Możliwość zakupu ciągnika wraz z ładowaczem HYDRO SPAW w cenie 12 000 zł netto DANE TECHNICZNE: - WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA: 3.60m-4.10m W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU CIĄGNIKA. MOŻLIWOŚĆ WYDŁUŻENIA RAMY. - UDŹIWIG 1700KG. - STEROWANY DŻOJSTIKIEM (3-SEKCYJNY). - SAMOPOZIOMUJACY. - EURO RAMKA POZWALA NA SZYBSZY MONTAŻ OSPRZETU. - GÓRNA RAMA OSADZONA JEST NA NASADACH DZIĘKI KTÓRYM SZYBSZY JEST MONTAŻ I DEMONTAŻ - KAŻDY SWORZEŃ JEST SKRĘCANY NAKRĘTKĄ TEFLONOWĄ. POSIADA TAKŻE KALAMITKE . DZIĘKI KTÓREJ KAŻDY SWORZEŃ MA SMAROWANIE. - KLIENT SAM WYBIERA SOBIE KOLOR ŁADOWACZA . - GWARANCJA 12 MIESIĘCY. - ISTNIEJEMY NA RYNKU OD 2006 ROKU. - ŁADOWACZE SĄ NOWE PRODUKOWANE NA ZAMÓWIENIE . OFERUJEMY DUŻY WYBÓR OSPRZETU: - WIDŁY (MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA DO SIANO KISZONKI). - WIDŁY Z KROKODYLEM (2 SIŁOWNIKI) . - WIDŁY DO DRZEWA. - ŁYŻKA. - ŁYŻKA Z KROKODYLEM (2 SIŁOWNIKI). - ŁYŻKA DO KOPAREK I NIE TYLKO DÓŁ OTWIERANY (2 SIŁOWNIKI). - ŁYŻKA DO WÓZKÓW WIDŁOWYCH. - CHWYTAK DO BEL (2 SIŁOWNIKI) ROZPIETOŚĆ RAMION 2.20m. - CHWYTAK DO DRZEWA. - PALECIAK DO DRZEWA. - PALECIAK (MOŻLIWOŚĆ UZGODNIENIA DŁUGOŚCI WIDEŁ). (MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA DO SIANO KISZONKI). - PŁUG DO ŚNIEGU . i1844539i Oferujemy: Kredyt i leasing Finansowanie do 100% wartości pojazdu (kredyt i leasing), Uproszczone procedury (bez zaświadczeń), Atrakcyjne warunki leasingu dla firm, Atrakcyjny kredyt dla firm i klientów indywidualnych, Krótki czas realizacji, Profesjonalne doradztwo, Wieloletnie doświadczenie, PODEJMIEMY WSPÓŁPRACĘ Z POŚREDNIKAMI I SPRZEDAWCAMI MASZYN ORAZ BANKAMI I OSOBAMI ORGANIZUJĄCYMI DOTACJE. 500-845-280 692-906-905 PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED PRZYJAZDEM. Zdjęcia poglądowe w przypadku korzystania z finansowania zewnętrznego cena +3%

Ciekawe oferty z tego działu:
Valtra 8000 traktory do lasu z wyciągarką
Traktory valtra valmet przystosowane do lasu różne typy posiadają klatki z siatkami Opłytowane od spodu bardzo mocne wyciągiarki hydrauliczne drugą kolumne kierowniczą wzmacniane 16-to...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Redlice w siewnikach zbożowych – talerzowa czy stopkowa?
Redlice w siewnikach zbożowych – talerzowa czy stopkowa?
W siewnikach mechanicznych redlica stopkowa wciąż jest dość popularnym wyposażeniem i opiera się przewadze, jaką w siewnikach pneumatycznych ma redlica talerzowa. Czy taki stan rzeczy utrzyma...

Proszę czekać - ładowanie treści...